id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Penawar Sihir No.1 Yang Berkesan Di Malaysia | 60197549839

Penawar SIHIR No.1 yang berkesan di Malaysia | 60197549839 ~ Price : MYR 22


47 clicks
Advertiser ID : Syamsul Bahri Bin Ab Ghani
Contact No : 60197749839
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 06-11-2018
Follow Us :
Location : 8a Jalan Seri Orkid 36, Taman Seri Orkid, 81300 Skudai, Johor




Description :

Gel Bidara - Penawar SIHIR dan SAKA No.1 yang berkesan di Malaysia | 60197549839

ANUGERAH TUHAN UNTUK KESEMBUHAN SEJATI DARI BAHAN ALAMI
=========================================================
Anda sering sakit kepala, badan lesu tak bermaya, sukar tidur malam, mimpi ular hitam, jatuh tempat tinggi, mimpi bayi atau mimpi menakutkan?
.
Kemungkinan besar anda ada gangguan SAKA atau SIHIR sekiranya mempunyai tanda diatas.
.
SAKA dan SIHIR bukan susah pun nak buang, cuma tak tau cara jer. Saya dah bantu ramai orang bebas dari SAKA dan pulihkan dari SIHIR dengan izin Allah.
.
Tapi kalau jauh dari perawat, anda boleh cuba gel mandian bidara nih sebagai ikhtiar untuk bebas dari gangguan makhluk jin. , Merupakam cara alternatif lain untuk ikhtiar rawatan dengan bahan alami seperti daun bidara yang di yakini para perawat akan keberkesanannya. Dirumus khas dan dengan pengisian ayat ruqyah, ayat syifa, ayat azab, zikir-zikir dan doa-doa terpilih untuk menyingkirkan kejahatan gangguan makhluk jin. 

Di zaman Syeikh Ibnu Taimiyah, ada seorng yang boleh berjalan di atas api tanpa terbakar, lalu Syeikh berkata "lumurkan tubuhnya dengan daun bidara, setelah itu di cuba berjalan lagi diatas api, ternyata tubuhnya terbakar", berkata Syeikh Ibnu Taimiyah, "itu kerana jinnya sudah pergi kerana tidak tahan dgn daun bidara."

Kisah lainnya seorang suami cuba meletakkan daun bidara di bawah katil tidurnya atas saranan seorg ustaz, bila isterinya balik dan cuba tidur di atas katil tersebut, dia berteriak meraung. tahulah suaminya yg isterinya benar2 di sihir org.



Alhamdulillah dah ramai yang mencuba dan sangat berpuas hati.
Semoga dapat membantu keluarga anda juga.

"Baru-baru ni saya mencuba produk mandian Bidara ni. Keupayaan produk ini untuk mempertingkatkan aura atau seri diri kita sangat-sangat hebat. Sakit-sakit badan dan letih lesu hilang. Saya rasa diri saya sangat-sangat bertenaga dan excited untuk bekerja. Pelanggan lebih mesra apabila bertemu. Malah saya sering mendapat panggilan dari pelanggan dan prospek downline tidak putus-putus. Kalau dahulu pergi seminar Azizan Osman, beliau menyarankan mandi garam laut untuk tujuan yang sama. Saya rasakan kedua-duanya sama hebat malah mandian Bidara ini lebih mudah dan selesa." Jeff AJ - Millionaire Thrivers Group.

"Sejak guna gel bidara ni, badan saya terasa ringan dan lenguh-lenguh badan pun hilang. Sebelum ni badan rasa cam pikul guni beras kesana sini" Zuhaidi - Skudai

"Alhamdulillah...mmg berkesan...saya dah pkai gel mandian nie."
Siti Hajar

"Jiran kat felda umah emak ..sakit x leh jalan guna mandian mula nyee rasa panas n pening ..syukur sekarang boleh berjalan ngan sebab guna produk ni ..terima ust syam .." Fadziltapai - Kota Tinggi

"sy dh cuba dh.. badan rasa segar je.." Nurul Aien Ali
.
PM kami segera kalau tak nak wariskan SAKA anda kepada anak2 anda.
Sayangi keluar dari porak peranda kerna gangguan makhluk ghaib.

Sila wassap kami 019-7549839 


atau boleh dapatkan di :

Pusat Terapi Syifa bil Ruqyah,
8A Jalan Seri Orkid 36, Taman Seri Orkid, Skudai Johor
Ustaz Syam : 019-7749839



Penawar SIHIR No.1 yang berkesan di Malaysia | 60197549839


Keywords Tags: gel bidara jrm,gel mandian bidara,gambar daun bidara,gili bidara,gel mandian bidara jrm




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 00

72 clicks

Pil Kopi Hijau Original Green Coffee Tea +601111983461

MYR 139

170 clicks

Pantang Larang Lemonex | +60137443815

MYR 469000

106 clicks

Rumah Untuk Dijual Shah Alam

MYR 001

73 clicks

Cheapest Pest Control Singapore

USD 99

17 clicks

Range Rover Bodykit Uk

MYR 0

143 clicks

"kursus Cidb" 20 Mata Ccd (2hari) 30

MYR 0

19 clicks

Jtx 1000 | Gold | 0162028456

MYR 195

148 clicks

Produk Merawat Kanser Gist | Azian Beauty Shop

MYR 255

126 clicks

Set Bersalin Tradisional Bidan Melayu

MYR 0

169 clicks

Jus Minuman Buah "terbaik" Di Pasaran Malaysia 2

MYR 99

64 clicks

Ubat Kurus Berkesan Lulus Kkm Effenzee Myracle +601111983461

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular