id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Spray Lipas Dalam Kereta Paling Power

spray lipas dalam kereta paling power ~ Price : MYR 26


44 clicks
Advertiser ID : Pro Global Shop
Contact No : 0149814954
Ads Category : Affiliate & Reseller
Update : 20-07-2019
Follow Us :
Location : Semenanjung Malaysia Sahaja




Description :

spray lipas paling berkesan

DALAM KERETA & RUMAH PENUH LIPAS?

Gelinyer!

Ramai yang geli dengan lipas. Tapi tak sedar rupanya kitalah yang menternak bagi banyak lipas tu dalam kereta atau kat rumah.

Saya pun geli jugak macam korang. Tapi bila spray guna CK Spray ni, fuhh, lege! Semua keturunan lipas especially dalam keta aku habis!

Lagi satu, spray ni bau dia tak tengik macam lain. Wangi sikitlah dan menyenangkan.

Boleh tahan 3-4 minggu kesan semburan spray tu! Kalau ada lipas baru lalu tempat yg kita spray, kompem kojol! Gerenti! (Dengan syarat tak simbah dengan air lah ye)

Klik disini untuk info dan tempahan



spray lipas dalam kereta paling power


Keywords Tags: spray lipas terbaik,lipas dalam kereta,banyak lipas,lipas dalam kereta,cara bunuh lipas




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 001

54 clicks

60179718976 | Kombo Bajet Nr Nona Roguy

MYR 160

60 clicks

Produk Untuk Jeragat

MYR 00

130 clicks

Ubat Legakan Slip Disc Effenzee Myracle|+60111198346

MYR 0001

65 clicks

Tembakau Malaysia

MYR 89

191 clicks

Va Skincare Cleanser

MYR 87

95 clicks

Nuprep Wanita

MYR 99

63 clicks

Losyen Kurus Secret Correa Vs Effenzee +60126731910

MYR 90

53 clicks

Cegah Kanser Usus Dengan Berkesan I 60126764118

MYR 650000

172 clicks

Harga Rumah Bandar Baru Selayang Batu Caves Selangor

MYR 150

34 clicks

Black G Nutrima By Mardi

MYR 139

411 clicks

Produk Kurus Lemonex Herbalife

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular