id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Program Usahawan Berjaya 2018 | 019.278.4775

Program Usahawan Berjaya 2018 | 019.278.4775 ~ Price : MYR 0


135 clicks
Advertiser ID : Azmi Mat Sari
Contact No : 01118729370
Ads Category : Affiliate & Reseller
Update : 04-01-2018
Follow Us :
Location : Cheras Kuala Lumpur




Description :

Program Usahawan Berjaya 2018 | 019.278.4775

Korang rasa, apa bezanya tahun lepas dengan tahun ni? Angka? Umur?
Tahap kehidupan dan kewangan? Ada rasa macam nak ubah dan tingkatkan kehidupan?
Nak terus terbuai dalam mimpi? Apa doa hari pertama 2018 yang korang dah buat? Apa matlamat hidup korang?

Tulis semua tu dan buat poster tampal kat dinding... biar nampak dengan jelas. Jadikan 2018 sebagai permulaan untuk anda capai kejayaan.

Biar kita terlambat, tapi ada usaha untuk berubah. Jangan kita dah terlambat, tapi tak nak berubah dan selama-lamanya terus ketinggalan. Anda renung dan fikirkan...

Apa perubahan yang anda nak buat dalam hidup? Mulakan tindakan anda dengan sertai

PROGRAM USAHAWAN BERJAYA --> NaViX ~ Kangen Water ~ Tone Excel

SETIAP HARI SABTU:

Masa: jam 2.45pm - 5.30pm

Alamat: BisnesJaya Academy, 51-2, Jalan BK 5A/2 Bandar Kinrara 5, 47180 Puchong, Selangor (Waze/GoogleMaps: BisnesJaya)

Fee: PERCUMA SAHAJA

Di awal tahun 2018 ni, kami sedang mencari rakan pengedar, usahawan, pelajar, fresh graduate dan surirumah yang mahu tambah pendapatan berkali-kali ganda, dengan lebih cepat dan yang mahu serta sanggup dibimbing.

Whatsapp kami di http://wasap.my/60192784775/Nak+Hadir+PUB untuk kami bantu atau layari www.bisnesjayaacademy.com untuk dapatkan maklumat lanjut. Ada tawaran menarik juga untuk anda yang komited nak kami bantu.

Jangan diulang tindakan tahun lepas-lepas yang tak membawa kejayaan. Bertindak guna cara yang sama, takkan beri hasil yang lebih baik... Tahun baru takkan bawa perubahan apa-apa kalau kita pilih untuk ada attitude, sikap dan tindakan yang sama je seperti sebelumnya.

Apa makna tahun 2018 bagi anda?
Apa kejayaan yang anda nak cipta dan capai di tahun 2018?

Segalanya terpulang kepada anda. ANDA BUAT, ANDA DAPAT...
Bertindak dengan ilmu dan bimbingan, lagi pasti capai kejayaan, Insya Allah..

Semoga 2018 anda dipenuhi dengan kejayaan..

Bila kita tengok orang berjaya, pernah tak terfikir macam mana mereka boleh berjaya?
Mata mereka ada dua, hidung pun ada satu macam kita juga... apa yang mereka ada yang orang yang berjaya tak ada?

Nak berjaya di 2018, BACA TIPS NI SEKEJAP...

  1. Sentiasa FOKUS dan KONSISTEN dengan setiap apa yang kita lakukan. Kerna ramai orang gagal sebab tidak fokus dan konsisten.
  2. Mulakan hari ini dengan sesuatu yang LUAR BIASA! Semoga kita semua diberikan rezeki yang melimpah ruah.
  3. Kita tidak akan tahu apa yang mampu kita lakukan sehingga kita bertindak melakukannya! AYUH MULAKAN SEKARANG.

BANGKIT UBAH HIDUP
Nak kami bantu anda lebih berjaya di 2018? Hubungi ‘019.278.4775 - AZMI’ & Insya Allah kami akan bantu anda.

#bisnesjaya #bisnesjayaacademy #programusahawanberjaya



Program Usahawan Berjaya 2018 | 019.278.4775


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 175

158 clicks

Sos Lada Hitam Untuk Steak

MYR 0

203 clicks

Petua Bersihkan Kolestrol Pada Pembuluh Darah Jantung

MYR 139

311 clicks

Lemonex Ubat Kurus Berkesan Dan Murah

MYR 0

72 clicks

Ubi Jaga Johor Kempis Kuat Tenaga Lelaki +601111983461

USD 99

9 clicks

Honda S2000 Front Spoiler

MYR 4800

68 clicks

"mesin Aiskrim Murah"~ Damansara Jaya| 0196025642 |

MYR 0

125 clicks

Kursus "20 Mata Ccd Cidb" 70

MYR 300

168 clicks

Tadika Islam Ipoh Perak - Pendaftaran Sesi 2018 Dibuka

MYR 10

6 clicks

Air Freshener Dexandra Berapa Ml

MYR 70

455 clicks

Nak Zakar Tahan Lama Seks Lebih Sejam!!!!!!!!!!

MYR 0

138 clicks

Wakaf Dan Hibah Menurut

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular