id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Jam Tangan Penunjuk Kiblat

jam tangan penunjuk kiblat ~ Price : MYR 189


579 clicks
Advertiser ID : Muhammad Danial Bin Daud
Contact No : 601136739208
Ads Category : Watches & Clocks
Update : 08-08-2017
Follow Us :
Location : Kuantan,kuala Lumpur




Description :

BURUJ RAMADHAN (BW 05)

 

ANTARA KELEBIHAN JAM BURUJ
============================

1.WAKTU SOLAT

Tak perlu lagi buka calendar waktu solat, tekan sahaja jam ni boleh tunjukkan waktu solat untuk hari ni. bukan tu ja, jam akan paparkan waktu solat terdekat pukul berapa. Jadi kita dah boleh rancang masa kerja dan urusan kita dengan lebih baik bukan? Lebih lebih lagi yang tak mahu tertinggal solat berjemaah dan awal waktu. Memang sangat membantu jam ni.

2.ARAH KIBLAT

Kadang-kadang tu kita dah tahu masuk waktu tapi tak tahu arah kiblat di mana kan? Lebih lebih lagi kalau kita travel ke mana-mana, jadi jam ini akan memudahkan urusan anda mencari kiblat yang tepat.

3.PENANDA AL-QURAN

Senang ke senang kalau ada penanda quran tu dalam jam kita je? Tak perlu susah-susah lagi nak bawak penanda kan? Nanti jam ni kaan tunjukkan surah apa dan ayat berapa kit abaca. Wah. Ramadhan ni nak khatam Quran kan? Jom miliki aplikasi ni

4.ALARM AZAN

Nanti bila masuk waktu, dia kan bunyi beep.beep tau, ikut jumlah yang kita nak. Bukan bunyi azan ya? Kenapa tak letak azan. Kang masuk waktu kita kat dalam tandas kan susah? bahkan, kita juga boleh tentukan nak dia bunyi pada waktu sebenar atau berapa minit sebelum atau selepas. Wah.. ini menarik ni.

5.KALENDAR HIJRAH

Jam ni akan paparkan bulan hijrah terus, nak letakkan dia di muka depan pun boleh. Jadi teruja la sikit nak sambut Ramadhan nanti kan? Bukan teruja nak raya je tau.

6.DWIBAHASA

English dan Arab, mana lah tahu kot-kot nak tukar angin nak guna bahasa Arab pulak. Hehe

7.BOLEH LETAK NAMA SENDIRI

Ha, ni satu lagi benda rare dan menarik dalam jam ni, boleh tulis nama sendiri, orang pun boleh tahu ni jam kita, nak hadiahkan pada orang tersayang pun boleh juga, kasi terkejut dan surprise untuk mereka

Dan banyak lagi kelebihan.Paling penting kita boleh menjaga waktu solat kita tak kira di mana kita berada kan?:)

Berminat? PM atau WHATSAPP KAMI LAJU-LAJU!

> ke 011-36739208
> ke 011-36739208
> ke 011-36739208



jam tangan penunjuk kiblat


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 1500

55 clicks

Pemandu Wanita

MYR 0

147 clicks

Skim Rumah Mampu Milik|belirumahzerodeposit.com|0103200125

MYR 0

321 clicks

Nextre Kopi Lelaki Perkasa

MYR 0

152 clicks

Waffer Cookies Untuk Tempahan 0108114018 Malaysia

MYR 000

46 clicks

Myetherpony Japan China Hong Kong Korea Malaysia & Vietnam

MYR 130

34 clicks

The Best Healthy Supplements For Diabetics & Cholesterol

MYR 000

514 clicks

Cari Duit Tambahan Dari Rumah Untuk " Surirumah,ibu Tunggal"

MYR 001

44 clicks

Rawatan Resdung Paling Berkesan | 60135093003

MYR 001

37 clicks

Blinq Beau Powder Lulus Kkm I 60126764118

MYR 00

46 clicks

Miss Perfect Lotion Mpl Blue 601111983461

MYR 130

815 clicks

Collagen Price Watson

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular