id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Glutab Whitening

glutab whitening ~ Price : MYR 99


1182 clicks
Advertiser ID : Pedagangitdotcom
Contact No : 60182192898
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 21-03-2017
Follow Us :
Location : Damansara




Description :

  • 1. Glutab Candy Salah satu produk putih kulit yg murah lepas tu makan mcm gula2 je,tak payah nak susah payah dah lepas ni..bawak mana2 pun boleh makan je. GluTab klu dah masuk Tv tu comfirm2 lah ada kelulusan KKM ada no MAL16O15065NC ... GluTab bkan produk dikelaskan sebagai pemakanan mcm tablet2 lain tapi... GluTab under SUPLIMEN KESIHATAN ..!
  • Cara penggunaan:
  • ✔Mencerahkan dan melembabkan kulit
  • ✔Menghilangkan jeragat dan jerawat
  • ✔Kulit semakin glowing
  • ✔Mengurangkan kedutan pada kulit
  • ✔Mengurangkan proses penuaan kulit
  • ✔Menjadikan tona kulit sekata
  • ✔Menegangkan kulit wajah
  • ✔Bertindak sebagai antioksidan
  • ✔Memperbaiki sistem imunisasi
  • ✔Meningkatkan tenaga
  • ✔Melindungi kulit dari sinaran UV yang berbahaya
  • ✔Memperbaiki peraliran darah
  • ✔Membantu mengurangkan resdung


glutab whitening


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks




Ads By Google

MYR 139

418 clicks

Lemonex Fat Burner Testimoni

MYR 0

9 clicks

Online Tuition For Secondary School

USD 1599

76 clicks

Civic Fc Type R Bodykit Uk

MYR 001

115 clicks

Heat Treatment Services In Malaysia | 60137213013

MYR 001

124 clicks

Ubat Sakit Lutut | Jus Tigas 601111983461

Sponsored Links

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular