id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Kambing Perap Bakar Awesome

kambing perap bakar awesome ~ Price : MYR 27


762 clicks
Advertiser ID : Ahmad Daud Bin Ismail
Contact No : 0192276685
Ads Category : Art & Entertainment
Update : 30-08-2017
Follow Us :
Location : Tanjong Malim Perak




Description :

<< COPEK KILAN DPTKAN KAMBING & AYAM PERAP BAKAR NI HAA >>
.
CEPAT & MUDAH.. 5 minit je siap masak pakai apa apa kuali pon boleh takda masalah , kuali ajaib ke kuali periuk ke tak kesah tp hasilnya mcm masakkan 5 bintang dalam 5 minit pheww..
.
tambah2 nk masuk raya haji nie, nak masak pon mood pulak kurang,lepastu dgn bdn letihnya tp family tetap nak makan yg sedap2.. jadi,sesuai sgt dah tu nk buat utk buat pilihan makanan selain lembu hehe
.
Yg bestnya nak raya nie kan, sesekali tuka selera makan kambing pon jugak, lagi cantik buat stok sesiap utk balek kampung nie.
.
as seen on tv pulak tu.. dah keluar Jalan Jalan Cari Makan TV3.. takkan WARGA TG MALIM TKNK CUBA kn? 😏

Terdapat 3 size :
900 g(5-7 pieces) RM 45 shj
500g (3-5 pieces) RM 27 shj
250 g (1-3 pieces) RM 14.50 shj

http://dpedas4u.wasap.my/
0185765517 (pokcik kambek)
#dpedas #kambingbakar #kambingbakar #makansedap #sukansea2017 #bangkitbersama #kambinggrill #makansedap #dpantai



kambing perap bakar awesome


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks




Ads By Google

MYR 0

228 clicks

Testimoni Lentik Dara|kurus|cantik|glowing +601111983461

USD 90

108 clicks

Bentley Body Kit Uk

MYR 5

222 clicks

Restoran Berbuka Puasa Sekitar Kl | 0173606030

SGD 0

79 clicks

Tuition Centre Near Jurong West|edureach

MYR 99

122 clicks

Losyen Kurus Sejuk Stokis Melaka +60126731910

Sponsored Links

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular